Internetveikala www.bubbletea.lv Lietošanas noteikumi
Bubble Tea SIA, VRN LV40203104898 JUR.ADRESE Mārupes nov., Mārupes pag., Skulte, Skultes iela 16 – 65, LV-2108 turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un sniedz preces/pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces/pakalpojumus, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:
- Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
- Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
- Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
- Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4. Piegādes noteikumi
4.1. Preces tiek piegādātas uz visām Eiropas valstīm.
4.2. Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: pakomātu piegādes partnerus Omniva vai Latvijas pasts AS, paņemšanu no veikala.
4.3. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam.
4.4. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. 5.5. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē vai Pircēja norādītajai adresei iespējami tuvākajā pakomātā.
4.5 Piegāde tiek uzsākta 2-14 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 45 kalendāra dienām, par to informējot klientu.
5. Atteikuma tiesības
5.1. Pircējam ir atteikuma tiesības 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas, ja tas ir iegādājies preces, kuras nav minētas šīs sadaļas 5.2. punktā.
5.2. Pircējam nav 14 dienu atteikuma tiesības šādām preču kategorijām:
- Pārtikas produkti un dzērieni, ja tie ātri bojājas vai tiem ir īss derīguma termiņš.
- Higiēnas un veselības aizsardzības preces, ja iepakojums ir atvērts (piem., zobu birstes, kosmētika, apakšveļa u.c.).
- Preces, kas izgatavotas pēc pasūtījuma vai ir personalizētas (piem., drēbes ar īpašu apdruku).
- Digitālais saturs, ja piegāde sākta ar patērētāja skaidru piekrišanu (piem., e-grāmatas, lejupielādējamas programmas).
- Avīzes, žurnāli un periodiskie izdevumi.
- Preces, kas neatdalāmi sajauktas ar citiem produktiem pēc piegādes (piem., degviela ielieta bākā).
5.3. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.
5.4. Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, precēm ir jābūt nelietotām.
5.5 Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.
5.6. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts , internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
5.7. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums jānosūta atteikuma pieprasījuma e-pasts uz info@bubbleteariga.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas.
5.8. Pēc e-pasta saņemšanas internetveikala pārstāvis ar jums sazināsies par preču nosūtīšanas procedūru.
5.9. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
5.10. Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
5.11. Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
5.12. Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
6. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
6.1. Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas ir konstatēti preču piegādes brīdī.
6.2. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība.
6.3. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz info@bubbleteariga.lv
6.4. Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam.
6.5 Preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, internetveikals neuzņemas atbildību, ja preces nav lietotas atbilstoši to lietošanas mērķim vai neievērojot derīguma termiņus.
6.6. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas. Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
7. Pircēja personas datu apstrāde
7.1. Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
7.2. Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējiem, lai nodrošinātu preču piegādi.
7.3. Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai.
8. Strīdu izšķiršanas kārtība
8.1. Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
8.2. Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
8.3. Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.